La Història de la meva Família


Jo sóc un noi jove de Sabadell, tinc 19 anys, em dic Super. I vaig a parlar d'on són els meus avis...
Jo sempre he viscut en la mateixa ciutat que es la mateixa on viuen els meus avis originalment, però els meus avis no van néixer en Sabadell... Són de diferents llocs cadascun... El pare de la meva mare va néixer en Múrcia, és va passar 15 anys en Múrcia, desprès es van anar per temes econòmics a França Marsella, i desprès es va enamorar de la meva avia, que la va conèixer en Barcelona Plaça Espanya. Es van casar i van tenir 4 fills 3 noies i un noi, una de les quals és la meva mare.



El pare de la meu pare va néixer en Fraga (Aragó). El meu avi era molt pobre, es guayaben la vida al mercat, però quan va créixer, cap als 18 anys es va posar a jugar a futbol, i es guanyava la vida amb el el futbol i fent algunes pel-lícules antigues...Com Sang sobre Texas... Al meu avi també li agradava molt  anar amb dones ( sense especificar més)


 El meu avi era molt bo jugant futbol... Però una vegada va anar a un equip i li va dir que si cobres mes em quedo si no em marxo i no van voler la seva oferta, i es va anar a Sabadell a guanyarse la vida, quan va baixar a Sabadell li van trocar i li van dir que accepten la oferta però ja era tard...
I aquí es va enamorar de la meva avia, es van casar i es guanyen la vida al mercat i jugant el meu avi al futbol. I van tenir 4 fills 3 nois i una noia, un dels quals és el meu pare.


Comentaris

Entrades populars