Stranger Things

             

                   STRANGER THINGS


- Fa unes semanes jo estava a casa tranquilament amb l'ordinador veient el youtube quan va apareixer un anunci d'una serie nova em va cridar molt l'atencio l'anunci llavors vaig començar a veure-la. Em va agradar perquè en el primer episodi havia passat alguna cosa que em deixà amb l'intriga de veure el segon capítol i llavors així successivament fins que es va acabar la sèrie. El meu personatge favorit és Eleven (Millie Bobby Brown) que per ser aquest actor havia de rapar-se el cap tot i ser noia, i em vaig posar a buscar informació per compartir-la amb vosaltres. 
 -Stranger Thingsés una sèrie de Netflix estatunidenca de Ciència-ficció. El 15 de juliol de 2016 es va estrenar la primera temporada. Amb el clar homenatge de Hollywood als anys 80 amb la referència de: Steven Spielberg,​ John Carpenter,​ Stephen King,​ Rob Reiner​ i George Lucas.

- La serie se situa en Hawkins, Indiana (Estats units), durant els anys vuitanta. Quan un nen de dotze anys anomenat Will Byers (Noah Schnapp) desapareix misteriosament. Poc després, Eleven (Millie Bobby Brown), una nena aparentment fugitiva i amb poders teleogenètics, es troba amb Mike (Finn Wolfhard), Dustin (Gaten Matarazzo) i Lucas, amics de Will, i els ajuda en la recerca de Will Byers.

-El 31 d'agost de 2017, Netflix anuncia la segona temporada de Stranger things que va donar lloc el 27 d'octubre de 2017.

-L'1 de desembre de 2017 Netflix va anunciar la tercera temporada que avui en dia encara no s'ha estrenat.



Resultado de imagen de stranger things

Comentaris

Entrades populars