entrevista futbolista Mustapha Kaburi

 
Entrevista Futbolista.Mustapha kaburi
per. Suly , Ossama i Marouan


Per tu què vol dir ser futbolista ? per mi ser futbolista és una cosa molt impresionant


Amb quina edat vas començar a jugar a futbol? amb 2 anys. perquè el meu pare veia que m'agradava molt el futbol i em va apuntar


Per què vas triar el futbol i no el karate,el taewkondo etc...? perquè el futbol em tranquil·litza. Quan toco la pilota tinc una sensació molt bonica


Quants gols portes en la lliga? Quin es el pitxitxi del teu equip? porto 28 gols en la lliga i el pitxitxi del meu equip és el Zacaries de 4c, que també va al institut.


En quina posició de lliga esteu? ens han posat en una lliga diferent i encara no hem començat


Quins dies entreneu? entrenem el dimarts i el dijous i el dissabte juguem partit


On entreneu? en el llano perquè a aquella hora ningú entrena allí i nosaltres hi ho aprofitem


Creus que el futbol és un esport dificil? si t'agrada una cosa mai serà difícil. És fàcil si t'agrada

Comentaris

Entrades populars