EL BULLING





EL BULLING

Imagen relacionada

per Osama.


El bulling és un assetjament físic o psicològic a què sotmeten, de forma continuada, a un alumne els seus companys. Es un problema entre els company que li fan a un altre.
El bulling es assetjar alguna persona: Li peguen li trencant els volis li agafen els estoig, l'insulten li trencant el mòbil. etc...

Ara contestarem una sèrie de preguntes fetes a alumnes que han sofert algú tipus de bulling:



Com ets sents quan et fan bulling? Malament
Resultado de imagen de el bullying


Com se sent el que fa bulling? Se sent divertit


Se sent divertit? Diuen que si


No et sents trist quan fas bulling? Si


Posat en la part del acosat.


Que em de fer si passa alguna cosa de bulling? Avisar al professor o al director


Aixó es la meva opinio: Jo per la meva part no m'agradaria que em facin bulling. 


opina la teva: La seva opinio no li agrada que li facin bulling.


El que el fa tampoc li agrada.







Comentaris

Entrades populars