Entrevista a Judith Pozo Miranda

A continuació compartim una entrevista a la nostra companya de 2n A  Judith Pozo, que practica un esport gens comú, l'aeròbic.

Quants anys fa que practiques aeròbic?
- Fa dos anys que vaig començar.
Quina va ser la teva primera competició? Estaves molt nerviosa?
- La meva primera competició va ser al Pavelló Nord. Sí que estava nerviosa.
Per què vas escollir fer aeròbic?
- Perquè m'agradava i vaig veure que se'm donava bé.
Què fas als entrenaments?
- Faig elasticitat, força estàtica, força dinàmica, girs i resistència.
Què és el que més t’agrada de l'aeròbic? I el que menys?
- El que més m’agrada és l’elasticitat i el que no la força. 
Creus que començaràs a fer un altre esport o seguiràs amb l'aeròbic? 
- Faré un altre esport.



Comentaris

Entrades populars